Rabu, 2 Mac 2011

Tempahan Manik & Kelas Jahitan Manik

Tempahan Manik & Labuci serta Kelas Jahitan Asas Manik tetap berjalan seperti biasa walaupun saya sudah mula mengambil tempahan jahitan langsir & baju kurung. Sesiapa yg berminat silalah hubungi saya di 019-6175229 / 017-3093567 atau boleh email saya di nora_collection@yahoo.com / nora_nis@yahoo.com. Boleh juga PM saya di Facebook,  Jahitan Manik dan Baju Kurung atau Nor Robaniyah Ismail. Bayaran kelas manik masih seperti biasa iaitu RM 60.00 utk 4 jam (10 pg - 2 ptg) hari Sabtu / Ahad. Kelas diadakan di rumah saya di Kota Damansara, P.Jaya.

Bagi yang berminat menghantar tempahan langsir, manik atau baju kurung, sila hantar tempahan awal terutama untuk Hari Raya Aidilfitri kerana saya akan berhenti menerima tempahan 1 bulan sebelum puasa kerana komitmen dengan tempahan yg bimbang disiapkan lewat.

Tiada ulasan: